19.03.2024
Byla nasazena nová funkčnost, která umožňuje uživateli si nastavit, aby emaily byly odesílány z emailu firmy.
Možnosti pro odesílání emailu jsou:
10.03.2024
Byla opravena možnost negenerování skladové položky ze skladu do eShopu, pokud je položka již v Archivu.
07.01.2024
Byla vytvořena nová funkce umožňující export vydaných faktur u Opravenek do ekonomického systému POHODA.
14.12.2022
Z důvodu zrychlení načítání detailu zakázky, byly vypnuty načítací funkce AJAX u defaulltního načítání informací zákazníka. Toto zrychlení se hlavně projeví u starších počítačů.
04.12.2022
Bylo optimalizována kontrola duplicit zboží u skladové karty a názvu. Při uložení se zobrazuje informační hláška o duplicitním názvu zboží.
Poznámka: tato hláška je informační a je na uživateli ohledně nutnosti změny požadovaného nastavení.
04.12.2022
Do seznamu zboží byl přidán nový sloupec množství celkem, který je umístěn před sloupcem množství min.
02.12.2022
Byla nasazena nová funkčnost, která umožňuje vyhledávání Čísla reklamačního protokolu v seznamu zakázek.
02.12.2022
Pro optimálnější práci, bylo přidáno nové tlačítko do hlavičky karty zakázky, pro naštení seznamu zakázek.
Poznámka: Tlačítko Seznam zakázek, zůstává umístěno ve spodní čísti.
02.12.2022
Filtrování názvu v seznamu zboží, bylo optimalizováno na vyhledávání dle názvu místo zkráceného názvu.
10.08.2022
Byla nasazena optimalizace načtení stránkování seznamu položek inventury.
07.07.2022
Byla přidána možnost vytvoření nové zakázky jako Kopie z existující zakázky. V seznamu zakázek, je přidána Ikona u každé zakázky. Po jejím kliknutí se vytvoří nová zakázka, do které se nakopírují informace z původní vybrané zakázky.
17.05.2022
Při kopírování zakázky přidány infrormace z předešlých zásahů.
11.08.2020
Do exportu zboží, byla přidána nová položka množství celkem před sloupec množství min .
02.06.2020
Byly přidány informace ohledně počtu kůsů v tranzitním skladě.
14.05.2018
V souvislosti s GDPR byl aktualizován modul SMS (komunikace přes protokol HTTPS).
19.04.2018
Byla nasazena nová verze umožňující nepoužívané skladové karty přesunout do Archivu.
16.04.2018
Dnes byl aktivován nový certifikát pro HTTPS komunikaci (Let's Encrypt).
19.11.2017
Nově jsme přidali možnost, řazení jednotlivých sloupců v Seznamu převodek ve skladu.
11.10.2017
Nově bylo přidáno do generátoru tisků nové seznamy Seznam mechaniků (techniků) a Seznam ND (náhradní díly) evidované na zakázce (Opravence) bez skladu.
23.09.2017
Byl vytvořen nový modul Výrobních čísel, který je určen pro veškerou správu výrobků, jejich evidenci, sledování oprav, záruk, atd.
Modul lze využít také centrální tranzitní sklad a následnou správu záruk (záručních oprav).
15.09.2017
V aplikaci byl vytvořen kompletní modul Půjčovna, který obsahuje kompletní seznam, zboží k zapůjčení, možnost vypůjčení/vrácení, kompletní historii, seznam dokladů a celkový přehled o stavu vypůjčeného zboží.
26.07.2017
Na kartě zakázky (opravenky), byl přidán u Použitého materiál (neodepisuje se ze skladu) ve sloupci skladová karta popis, který lze zadat na kartě opravenky.
16.06.2017
Byla přidána možnost nejen filtrovat jednotlivé sloupce, ale také možnost seřadit kterýkoliv sloupec, dle požadavků uživatelů.
23.05.2017
Na základě požadavků zákazníků, byl do exportu pohybů na skladě, přidána položka Typ dokladu.
24.04.2017
V rámci požadavků zákazníků byl rozšířen Export seznamu pohybů na skladě o nové položky a zároveň byl nově vytvořen export posledního pohybu u skladové karty.